پاورپوینت-بررسی-تاثیر-منابع-اجتماعی-اطلاعات-بر-تشخیص-فرصت-در-کسب-و-کارهای-کوچک-و-متوسط
پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط
 

بخشی از متن:

پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران

شامل 55 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب :

بیان مسئله

هدف اصلی از انجام تحقیق

اهداف فرعی از انجام تحقیق

مدل مفهومی تحقیق

فرضیه اصلی تحقیق

فرضیه‌های فرعی تحقیق

مرور ادبیات

تشخیص فرصت و نقش محوری اطلاعات

روش تحقیق

جامعه آماری

حجم نمونه و روش نمونه گیری

روش جمع‎آوری اطلاعات

و... .

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

بیان مسئله

  • نکته مشترکی که در اکثر تحقیقات مربوط به تشخیص فرصت به چشم می‌خورد تاکید بر نقش کلیدی اطلاعات در شناسایی فرصت توسط افراد است. کارآفرین باید بتواند به طریقی اطلاعات مربوط به صنایع خاص، تکنولوژی‌های در دسترس، بازار و سیاست‌های دولت را بدست آورد، تفسیر کند و در جهت ایجاد و رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کند.

یکی از منابع بالقوه چنین اطلاعاتی که در تحقیقات پیشین توجه زیادی به آن نشده است، تماس‌های کارآفرین با سایر افراد است. پژوهش سینگ (2000)، آرنیوس (2005) و ازگن (2006) نشان دادند که کارآفرینان با شبکه‌های اجتماعی بزرگتر فرصت‌های بیشتری را تشخیص می‌دهند  مطابق مدل اوزگن و همکاران منابع اجتماعی اطلاعات عبارتند از: حضور مربی و راهنما، افراد خانواده و دوستان نزدیک، شبکه‌های صنعتی غیررسمی و اجتماعات حرفه‌ای.

باتوجه به اینکه رشد وتوسعه کسب وکارهای کوچک و متوسط در صنایع غذایی کشور بسیار چشمگیر است لذا پژوهش حاضر درصدد است به این مساله پاسخ بدهد که آیا منابع اجتماعی اطلاعات تاثیری بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی فعال در شهر تهران دارند؟

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.